Brevet från polisen


  Jag väntar på att posten ska komma. För i brevhögen hoppas jag att det finns ett kuvert från polisen, som jag kan ta med mig till förskolan där jag ska vikariera för att bevisa att jag inte är kriminell. Eller i alla fall att jag aldrig har åkt fast... haha. Nej, jag är oskyldig som en liten nyfödd ängel.
   De ringde precis och frågade ifall jag kunde komma och jobba idag, men jag har inte fått det där sablans intyget än. Grrrr. Jag vill jobba! Med barn!! O, det ska bli så undebart roligt.

   I väntan på brevet så ska jag idag roa mig med att gå till arbetsförmedlingen på någon sorts föreläsning om hur man som ung ska göra för att söka jobb. Ska bli intressant faktiskt, förhoppningsvis lär man sig någonting nytt. Det brukar man göra.

  Helgen var faktiskt över förväntan. Jag hade det väldigt roligt på festen med Helena och Kajsa. Det är faktiskt himla kul att komma ut lite. Och få dansa lite. Men nu har jag väldigt ont i nacken. Brukar få det efter en vild danskväll. Men det är det värt.



Kanske kommer någonting nerdimpandes ifrån himlen om man bara vill. Kanske ett brev ifrån polisen.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Undra på att du får ont i nacken om du står så där och stirrar på trädkronorna..../ Ma Ps. ett tips : lägg dig på marken så slipper du ont i nacken, och så ser du mycket bättre Ds.

2009-02-02 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0