torsdag



Jobba jobba dagen lång. Fast idag blev den inte så lång för jag slutade halv två. Skönt men det genererar ju tyvärr inte lika mycket pengar som en full arbetsdag.
  Men snart ska jag och Micke ta och pallra oss iväg till IKEA och shoppa loss riktigt ordentligt. Till sovrummet och till Röda Korset.
Nu är det bara en månad kvar tills jag får pengar!! WEEEE! Jag stod nära ruinens brant och vinglade ett tag men har indrivit ett par skulder och ligger nu på stabila 500 kr på kontot. Det klarar man ju sig på i en månad. Lätt. Men jag kanske inte har råd med mer än ett blockljus på IKEA. Om ens det.
Pengar är inte allt här i livet. Jag har ju mat, tak över huvudet och en massa kärlek. Fast ett par tusenlappar till hade jag nog inte tackat nej till.

Det är så grått här. Jag vill inte bo här. Bara höst året om.

Kommentarer
Postat av: Anjälina

Det är därför vi ska flytta till Spanien och bygga en show! Snart snart snart!!!

2009-02-27 @ 12:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0