Blärp


  Läser som jag aldrig har läst förr. Mitt huvud är nu officiellt fullt, får inte plats med nåt mer. Tyvärr är jag ju inte klar... Har fortfarande hundra sidor statlig utredning, femtio sidor bok och lite till att trycka in. Någonting kommer att behöva flytta på sig. Äh, vem behöver kunna saker som sitt namn och koktiden för potatis. Det finns mycket onödig kunskap att rensa bort.

   När jag inte pluggar så njuter jag av undret Spotify. Och äter. Igår var jag även och tränade en sväng för att inte bli galen och börja äta på min arm. Men medelpasset jag hade tänkt gå på var utbytt mot ett vidrigt tortyrpass. Vi gjorde styrkeövningar i ca 50 minuter. Jag spenderade hälften av tiden liggandes på golvet och andades så fort att jag var lite rädd att jag skulle svimma. Men jag överlevde. Ack så svag jag är. Haha.

Nuuuu ska jag läsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0