Filmfestivaal


   Göteborgs internationella filmfestival. Jag lever i tron om att jag inte är en filmmänniska och således inte intresserad av att gå på filmfestival. Men när jag fick i present av Micke att gå på några filmer så blev jag ändå lite sugen. Och shit vad bra filmer det finns. Som man inte visste om. Fantastiska och gripande. Idag har vi sett tre stycken och de var super alla tre. Särskilt den sista som handlade om en finsk familj som skulle sluta använda olja, och följdaktligen då även plast. Den var så härlig, männsklig och rolig. Recepies for disaster hette den ifall någon är intresserad.

   Nu ska jag sova och imorgon ska jag fortsätta leta efter ett jobb. Weee. Och gå på en film till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0