Trött i huvudet


Idag har jag i princip läst hela dagen. Morgon till kväll. Med några välförtjänta pauser. Solen sken så jag passa på att ta en "stärkande promenad". Tyvärr hade jag precis ätit och någonting i min kropp var nog inte riktigt inställt på fysisk aktivitet vilket ledde till en konstig kamp i min mage om huruvida den skulle behålla innehållet jag precis mödosamt lagat och intagit. Som tur var så stannade det kvar, men min promenad blev inte riktigt så rask som jag hade tänkt mig.

En bild från Falun och en från Stockholmen:



Runn på morgonen. Fint.



Nyår. Linda blev glad i hatten på olivolja ser det ut som. Galen kvinna, men härlig.

Muntlig tenta på tisdag och jag ska läsa och förstå allting tills dess enligt min plan. Jag har visserligen reda läst det mesta en gång, men man ska ju förstå och komma ihåg också. Tänker Inte ha det här hängandes över mig när nästa delkurs börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0