Partytime

   Ja, idag ska det intas alkoholhaltiga drycker, dansas på bord och skrattas och tjoas. Idag ska Elin på fest. Tyvär är Elin inte alls upplagd för fest. Men det skall åtgärdas.
   Jag är bara för trött. Och så har jag inget att sätta på mig och det är lite deprimerande. Alla fester jag har varit på de senaste två åren har jag haft på mig samma sak, och varför variera sig ikväll; Min svarta bomullsklänning från Vero Moda. Den ser lite ut som ett nattlinne, och har med tiden blivit ganska så nött i tyget. Men är det mörkt så är det väl ingen som ser det.

   Jag brukar till vardags inte tänka så där överdrivet mycket på hur jag ser ut, utan har liksom förlikat mig med mitt utseende. Men när jag ska gå ut... Eftersom jag inte har haft pengar på typ fem år så har jag aldrig någonting som jag verkligen tycker om att sätta på mig. Och så tycker jag alltid att jag ser ut som en man när jag sminkar mig för mycket. Lite ögonskugga och vips så ser det ut som om jag ska vara med i en dragshow.

   Jaja, jag ska rycka upp mig. Snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0