Tillbaka


   Jag har blivit en tråkig jävel. T R Å K I G. Men jag jobbar på det. Försöker att inte vara så mycket tant. Fast jag är ju lite gammal nu så lite tant får jag vara. Det är ju bara det där med orken. Den finns liksom inte så mycket som jag skulle vilja.
  Men det är bara att hålla ut. Rida ut stormen.
Nu sitter jag och lyssnar på min pepp-spellista på spotify. Dancin with myself med Billy Idol, goos shit. Annars är Daft punks Harder Better Faster Stronger en favorit just nu. Och The Hoosiers.

Cia, pappa, Jocke och Sofia var här för ett tag sedan. Jag har världens sämsta tidsuppfattning, så jag har ingen aning om mer exakt när det var. Ett par veckor sedan tror jag. Jag bara lever och gör saker hela tiden och har noll koll. Men det måste man faktiskt inte ha och det är inte så att bara för att man inte vet när saker hände eller vilken månad det är så är man psykiskt sjuk. Faktiskt.




Rock Band. Pappa är Väldigt koncentrerad... och söt.




Min mamma tycker om att fotografera. Jag tror att hon hade hittat en myra. Ja, det kan vara lite överväldigande att komma till storstaden.


   Jag tycker att det är konstigt att de gamla människorna på mitt jobb får så dålig mat. Det är typ inte mat, jag skulle Aldrig äta det som de får. Någon gång men inte varje dag, man blir ju sjuk bara av att titta på den. Inte en grönsak eller fiber så långt ögat når. Och så saft till. Bra där. Inte konstigt att de är dåliga i magen och trötta.


Förra veckan var jag ledig från mitt jobb en dag och då åkte vi till Härmanö utanför Orust och hälsade på Mickes moster med familj. Underbart var det, och jag träffade en ko.



Pernilla.



Pernilla ville inte ha gräs.


Så, nu har jag skrivit lite om alltmöjligt. Nu ska jag äta och äntligen äntligen gå och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0