Idag


   Nu är det snart augusti och jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker att sommaren har gått fort eller inte. Lite både och. Juni känns som ett år sedan. Och ändå så är det som om jag inte har hunnit något, fast jag har gjort saker hela tiden.  Men det blir kanske så också när man bara jobbar och jobbar hela sommaren. Vi har tagit en gemensam semestervecka i slutet av augusti för att hinna ses alls i sommar my man and I. Har haft diverse spännande planer kring vad veckan ska ägnas åt men det verkar sluta med att vi åker till Falun. Det är aldrig fel.
   Sen börjar jag plugga. Testar, det kanske är helt rätt.


Solen skiner och jag börjar jobbet om en timme. Pust. Men det är rätt trevligt att jobba kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0