Happy



Så här glad var Elin i fredags natt, trots att det var långt efter läggdags. För bröllopet blev en riktig hit. Underbar mat, härlig musik, fantastiska dekorationer(hehe) och två välplacerade ja:n. Alla var nöjda och glada. Och då gör det inte så mycket att man inte kom i säng förrän vid fyra.



Pinnhjärtan klädda i blåbärsris.



Vitmålade pinnhjärtan som stod utmed vägen. Har ett tiotal liggandes i vardagsrummet nu som jag inte riktigt kan skiljas ifrån. Det tog så fruktansvärt lång tid att göra dem... Så jag måste hitta fler användningsområden för dem. Vi får se.



Lottas chokladtårta. Mmmmm.


Igår gjorde jag min medborgerliga plikt och röstade.

Kommentarer
Postat av: STINA

J''ttebra Elin!



Va' fint det såg ut. Och gott!

2009-06-10 @ 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0