Hemma bäst


   Det är mycket nu. Bröllop och en överambitiös Elin som gjort 30 pinnhjärtan att dekorera vägen med. Kom idag hem ifrån Linköping och har haft ett par härliga dagar där ihop med Stina.
   I går var jag och Stina till Kolmården. Vi gick upp vid kvart i åtta, något senare än jag vanligtvis glatt skuttar ur sängen så det var med viss förvåning jag konstaterade att jag var ovanligt trött. Jag skyllde det på ovanan att sova på golv(dock med en madrass emellan) och en timme senare lämnade vi lägenheten. Efter ett par minuters promenad tog Stina upp sin mobil och utbrister förvånat  "Klockan är 6.36". No way. Jag tar fram min egen klocka och måste blinka ett par gånger innan jag förstår att jag ser det jag ser. Klockan är verkligen 6.36. Stina hade glömt ställa om klockan så iställer för halv åtta hade vi gått upp halv sex. Inte konstigt att jag var så trött. Vi gick hem och sov en timme till.

Detta hittade jag på balkongen när jag kom hem idag:



TOMATER!

Det är härligt att vara ute och fara, men det är något speciellt med att komma hem också. Särskilt nu när köpet har gått igenom och Micke faktiskt äger lägenheten. I sommar blir det renovering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0