Knäckt


  Nu är jag knäckt! Det var skönt. Och relativt billigt. Men jag är inte hundra procent bra. VIlket inte är så konstigt eftersom hela min rygg mer eller mindre var sne, och bäckenet bakåtroterat. Jaja. Mår bättre nu i alla fall.
   I helgen ska jag till Marsstrand på körresa kom jag precis på. Hade glömt det. Ska bli väldigt trevligt i alla fall. Trots den höga medelåldern i min kör...

O, idag har jag kört inne i Göteborg. I stan. Bland spårvagnarna! Som tur var så satt Micke brevid och agerade kartläsare, så det gick bra. Vi har ett litet projekt som går ut på att jag ska kunna köra själv inne i Göteborg utan ångest. Ett litet steg i taget... Nu ska jag köra ut till Kungsbacka. Det är lätt så det klarar jag själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0