Ont i halsen


   Vi är sjuka. Både jag och Micke går runt som små spöken med massor av ont i halsen och undrar vad sjutton som hänt. Det går bara inte över.
   Jag har inte tid att vara sjuk. Jag får inte ett ruttet öre när jag är sjuk. Ont i halsen och fattig, ultimat kombination. Men så länge det inte finns någonting jag kan göra åt saken så har jag som policy att inte må dåligt över det. När livet är skit så kan man i alla fall se till att vara lycklig.

Jag gick på kören idag i alla fall. Vissa saker måste man göra trots sjukdom för att inte bli tokig. Och kören känns ju som det smartaste stället att gå till när man har ont i halsen. Kanske inte, men vi ska ha konsert på långfredagen och det är väldigt väldigt snart och då får man offra sig lite.
Men imorgon och i helgen ska jag vila så in i, och nästa vecka kommer jag vara som en ny människa.



Det var så härligt att Linda var här. Och hon ska vara i Sverige hela våren!  Dock i östra delen av landet...
Vänner är väl det bästa. Någon att promenera och sitta på balkongen med. Och krama. Kom tillbaka!

Idag har jag inte funderat på utbildning, man måste ta paus ifrån det ibland för den mentala hälsans skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0