Utkast: Oooo, jag ...


 




Oooo, jag upptäckte precis av misstag att man kan göra streck i sin blogg.


så!
Intressant...

Nej vadå, jag har inte ett tråkigt liv.



Idag har jag jobbat. Imorn ska jag jobba. På torsdag ska jag på öppet hus på universitetet och kolla in alla utbildningar. För i höst så smäller det.
Jag tror att jag precis blev lite sjuk. Som tur är så har jag min termometer i skrivbordslådan, så nu sitter den stadigt under tungan.

36,9

Lite feber kanske. Går nog över tills imorn.
Micke är borta från igår tills imorn. Jag sover inge bra när han är borta.



Godnatt

Hm, glömde lägga upp detta igårkväll efter jag skrivit det. Gör det nu istället. Vill ju inte att någon ska missa detta storslagna mästerverk.



Kommentarer
Postat av: Stina

Ooooo!



=O

2009-03-18 @ 11:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0