Hem


   Det har varit lite si och så med sovandet på sista tiden. Jag sover antagligen ändå mer än de flesta, men inte riktigt så  mycket som jag hade mått bäst av. Men det ska vi råda bot på, för nu åker jag till Falun för att ha en lugn och skön helg med mina föräldrar. Vi ska spela mycket alfapet. Konstigt nog så har jag inte stött på någon här som är road av det spelet. Och jag ska gå och lägga mig halv tio!
  Det ska bli härligt. Nu ska jag ta och packa. Tåget går om ett par timmar och det hade varit trevligt att vara i tid...

Kommentarer
Postat av: Stina

Hälsa till familjen, skulle gärna vara med på alfa om jag var i stan. Jag har blivit faster frstn! Kul. Sov gott!

<3

2009-05-21 @ 09:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0