Stockholm och så

Vi har varit i Stockholm. Träffat Linda, gymnasiekompisar och gått på 50-års fest med tjocka släkten.


  Kornelia sprang iväg över ängen med pappa efter

   Lillebror och hans flickvän och min karl

   Härliga ungar       Bus



  Thomas som äntligen kommit in på scenskolan



  Vasa

Fullt upp hela helgen. Väldigt kul men man blir mör. Idag har jag därför tagit det lugnt, bakat lite bröd... Imorgon blir det Vårruset. Jag kommer inte att rusa utan planerar snarare att spatsera alternativt strosa.

I sommar verkar det bli någon sorts Abbashow i Varberg som jag ska skoja runt på. Det kan nog bli riktigt roligt.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vill stå på vasaskeppets däck, då måste man känna sig som en pirat... och vara ganska nära att vara en pirat också (om man struntar i brist på öppet vatten....). Så nära man kan komma i alla fall, visste du att vikingarna vad nordens egna pirater förr i ti'n? Hah!



Lotsa love

<3

2009-05-05 @ 22:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0