Tentaångesten



Nej, tentaångesten gick inte att undvika denna gången. Behöver mer pluggtid, men har andra viktiga saker att göra resten av dagen. Så jag får ha lite ont i magen och fötsätta imorgon. Det ska inte in förrän på onsdag så jag hinner nog. Men problemet är att det har varit lite för mycket att göra överlag sedan skolan började, så jag har inte lärt mig så mycket som jag hade velat och jag kan inte riktigt förlika mig med det. Nästa år ska jag BARA gå i skolan. Inte en massa bredvid, man måste ju ha ett liv också! Suck...
Antagligen är jag överambitiös som vanligt. Jag tycker om grupparbeten, att ha någon som säger "nu räcker det, det duger". Det är svårt att säga det till sig själv.

Men det är väl någonting man lär sig. Det måste man, kan ju inte gå runt och ha tentaångest flera gånger om året helt i onödan.


Ikväll ska jag och Lotta äta sushi och gå på någonting. Jag vet inte vad för det är en överaskning... Oooo. Det blir säkert superkul och jag tänker släppa alla tankar på skola och prevention och bestämningsfaktorer.

Igår såg jag och Micke FoodInc och nu tycker jag ännu sämre om USA än vad jag gjorde innan. Sjukt sjukt land med sjuka sjuka lagar, och äcklig mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0