En ny mobil till Elin

I två månader har jag sökt med ljus och lykta efter en ny mobil. Det är inte ett lätt uppdrag kan jag försäkra. Det finns Så Många Sorter. Stora och små och med 3G och kamera och gps och gud och hans moster. Total förvrring har vilat tungt över Elins mobilsökande. Men nu har jag köpt en. Den har alla möjliga och omöjliga funktioner och ligger för närvarande brevid mig och tar en liten tupplur medan den fyller på batterierna. Det bästa med den nya mobilen är att den har kamera(och att den är röd, precis som jag. viktigt nu inför valet och så..!)

Här är en bild tagen med mobilen:

e

Johanna och Filippa, två utomordentligt trevliga folkhälsovetare.


Den heter Sony förresten. Min mobil. I förnamn alltså, och Ericsson i efternamn. Min förra mobil hette precis samma sak. Kan de inte vara lite mer uppfinningsrika när de ska döpa mobilerna? Jag vill ha en som heter Malte. Jag ska nog kalla den för Malte.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow vilka snygga tjejer! Och jag är impad av kamerakvaliteten! Och jag har en förmåga att använda överdrivet många utropstecken! :D

2010-04-22 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0