Tillbaka!

En lång och kall vinter har det varit mina vänner. Och inte många värmande blogginlägg ifrån dalkullan på västkusten. Men nu är hon tillbaka serru! Med buller och bång. Solen, detta underbara eldklot i fjärran har tinat mina frusna fingrar så att jag än en gång kan delge er mina äventyr. Som dessvärre inte är så många... Livet rullar på och jag gläder mig åt de små sakerna i vardagen som gör livet värt att leva. Lånar en söt vovve ibland och tar promenader, läser Bra böcker( =Tusen strålande solar och Flyga drake) och myser med Micke. Skolan är fortfarande helt rätt och kul och stimulerande och Meningsfull. Och det är ju onekligen ett plus.






Så här mycket snö var det för ett par månader sedan. Svårt att tänka sig nu...




Vi har vaktat grannens katt också. Hon är fin och jag måste erkänna att jag blev Väldigt sugen på en egen. Men det bidde inte av. Och det ju bra nu när vi lånar hund ibland.

Nu ska jag läsa vetenskapligt artikel och blir smart. Lycka till Elin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen !/Ma

2010-04-19 @ 20:17:09
Postat av: Johanna

You're back! :D Vilken fin bild på katten!

2010-04-20 @ 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0