Nu jäklar!

Nu är renoveringen igång! Väggen ska ner. Micke jobbar för fullt. Jag mest peppar och ger moraliskt stöd i den här fasen av arbetet... Men när tapeterna ska rivas ner och köksluckorna målas så drar jag på mig arbetshandskarna och hugger in. Men det blir nog först när jag har kommit tillbaka ifrån min och Stinas Fantastiska Resa. På söndag åker vi. Först blir det Paris och sen Wales och Skottland är planen. Två veckor av äventyr!


Snart kommer det se väldigt annorlunda ut här...






Nu är det påbörjat, se så han sliter!

Två dagar har jag kvar på mitt härliga sommarjobb! och jag känner mig Väldigt pepp inför skolan. Gött!

Kommentarer
Postat av: Helena

Underbart! Det kommer bli hur bra som helst.



Och jag är så avundsjuk på er resa! Ta mycket bilder och blogga. Men framför allt - NJUT!!

2010-08-18 @ 04:38:35
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0