ja...



Kul.

Ikväll blir det supermys med Micke på Jul på Liseberg! Efter ett par veckor med massa julstämning så har jag liksom tappat känslan för det och känner mig nästan lite less på alltihop. Men det kan kanske väckas någon liten jullust inom mig när jag får se lite instängda renar och människor med julstressen sprutandes ur ögonen ikväll... Å, om folk bara ville sluta konsumera så förtvivlat mycket onödigt skit som ingen vill ha eller behöver och som ändå kommer att sluta på den växande sophögen som snart dränker oss alla. Man kan inte och kommer aldrig att kunna köpa lycka, sinnesro eller kärlek.
Så, nu har jag klagat nog för idag och kommer i fortsättningsvis vara sprudlande, lycklig och kanske lite lite hög på socker. Det ÄR mysigt med jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0