Snart



Lite såhär känner jag mig idag. Som ett avsågat huvud som ligger på en sten. Men nu är det bara två veckor kvar så vi kämpar på och håller ut och vet att snart är det Sommarlov! Löv it.

En kopp te kanske? Det är trevligt att börja dagen med. Eller börja och börja, jag har ju redan gjort ett yogapass och ätit min fruktsallad. Varje morgon... Typ. Vissa dagar så går det bara inte och då låter jag bli.

I sommar vill jag göra mycket, bland annat; åka dressin och paddla i Dalsland, vara i Dalarna Jättemycket, gå på Liseberg och åka Balder, tågluffa med Stina, åka flotte, gå på Peace and Love, ta en sväng till Köpenhamn, bada, renovera köket, hälsa på Linda i Västerås och säkert en massa annat som jag inte kommer på just nu.... får se vad som hinns med. Ska ju faktiskt jobba också. =) Jag tror att det kommer bli en bra sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0