Kul...


Jag har inte någonting emot Reinfeldt som person, även om jag inte är så förtjust i hans politik. Och egentligen så tycker jag inte att man ska hålla på och bara fokusera på det som är negativt hos den andra sidan och förlöjliga det de står för, då det lätt blir en ganska så barnslig nivå. Men jag måste ändå lägga upp den här bilden för jag tycker att den är så härlig! Jag hittade den på Facebook och det stod att man gärna fick sprida den vidare.











Jag kommer som den kvicktänkte läsaren antagligen redan har listat ut att rösta på de rödgröna. Jag tycker att solidaritet är otroligt viktigt och betalar gärna höga skatter för att alla människor i Sverige ska ha chansen till ett bra liv. Jämlikhet är bra för alla i ett samhälle, även de som tjänar mest pengar och om man vill läsa mer om det så kan jag rekommendera Jämlikhetsanden av Richard Wilkinsom och Kate Pickett.


För övrigt så var yogalärarutbildningshelgen helt fantastisk och jag svävar fortfarande på små moln. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0