Sjunga sjunga!



Idag har vi haft kördag. Väldigt kul och väldigt jobbigt när man har träningsvärk i hela kroppen... haha. Nu är jag lite trött i huvudet för vi håller på och övar på ett sexstämmigt verk som är lite... knivigt... minst sagt. här kan man lyssna på det; http://martenjansson.se/swe/31/det-aer-en-ros-utsprungen
lyssna på den som det står La Capella vid.

Ikväll är det inflyttningsfest hos klasskompis som gäller! Men det blir en tidig kväll för min del för imorn ska jag jobba 07.00. Alltid härligt. Jag tror att jag tar och gör morgonyogan på eftermiddagen imorn.



Titta så uppmärksamma och lydiga de ser ut våra kära sopraner!

Imorn gäller det! Rösta rödgrönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0