Sweden

Är tillbaka hemma. Har landat. Resan har varit underbar men det är också skönt att vara hemma. Idag var första dagen i skolan och den kom som något av en chock. Mycket siffror är det när man läser hälsoekonomi. Men jag är inte orolig, det löser sig alltid med det där och imorn ska jag och Johanna nog reda ut det mesta. Vi gör inte grupparbete ihop denna gång men det betyder inte att man inte får plugga ihop! =)

Väggen är riven. Vi har nu officiellt världens största kök! Typ... Det är i alla fall väldigt stort. Han är duktig karl min, en riktig handy man. Ska lägga upp bild sen när jag har tagit en.

Nu ska jag njuta lite mer av att vara HEMMA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0