Wicked!

Vi ar i London. Jag ar inte Jattefortjust i London. Lite stort for min smak. Och sa borjar jag bli lite trott. Sa igar var jag inte pa varldens basta humor pa morgonkvisten. Men vi akte in till stan och tog en promenad och vips sa hade vi kopt biljetter till Wicked. Detta fick upp mitt humor ganska bra maste jag saga... Jag har velat se den musikalen sen jag bodde i Stockholm for fem ar sen och for forsta gangen horde Defying Gravity.
Sa igarkvall fick jag antligen se den! Ifran nast sista raden, men vad sjutton jag ar inte den som klagar. Det fanns ju kikare. Och den var helt fantastiskt bra, de sjong sa Sjukt bra... och det kostade bara ca 240 kronor. Galet. Far se vad vi kan hitta biljetter till idag. Lejonkungen elletr Billy Elliott kanske...? =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, tänk att du äntligen kunde se den - och i London till råga på allt ! I envie you Love / Ma

2010-09-03 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0