Det händer ju saker Hela Tiden.

Det har varit lite mycket i mitt liv sedan Stockholm och därför har det blivit lite lite bloggande. Och så hittar jag inte sladden som man sätter mellan mobilen och datorn för att föra över bilder.

Idag har jag struntat i föreläsningen och skrivit lite rapport och tränat istället. Gick på Power Step. Det var inte så mycket power i mig men det var skönt att röra sig lite. Förutom vid ett tillfälle när jag kände mig lite trött i benen, missade brädan och ramlade pladask på golvet.

Jag och Ida i klassen håller på att skriva ihop en liten nätt rapport som vi ska presentera för diverse politiker och chefer i Skaraborg 5:e maj. Det är kul och lite nervöst. Om man tar länken nedanför och går in på den så kan man se hur inbjudan ser ut.
http://www.skaraborg.se/upload/Pia/dokument/Barnar%C3%A4tt%20Slutlig.pdf?epslanguage=sv

Nu åker jag och yogar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0