Ny kamera!

En liten julklapp till mig själv kan man säga att den var, kameran som jag köpte igår. Nu tar jag bilder på allt, ovan är Micke imorse när har skulle åka till jobbet.
Här är en bild på mitt jobb. Många papper är det...
När jag hade jobbat lite gick jag och Micke och åt lunch och fikade.
Micke blev lite misstänksam när jag ville smaka på hans kaka.
Men efter lite övertalning så ändrade han sig!
Och när jag sen kom hem så sydde jag ett fodral till kameran av en gammal klänning jag köpte på Gotland i somras.
En bra dag helt enkelt.
God jul då! Jag längtar till imorgon, för då är det sista avsnittet av julkalendern. Hur sjutton ska de få ihop allting..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0