Mer bilder!



Nu går det igen! Datorn behöver bara vila lite ibland, som vi alla.

Nu är det fredag och det firar jag genom att dela med mig av detta:






Varsågoda!
Jag tycker att det här med värdighet ät väldigt överskattat.
Bilderna är i alla fall från Gotland och jag tycker att de passar idag för jag sitter och funderar på vad vi ska hitta på när vi åker dit i sommar. En vecka över midsommar blir det och jag har en känsla av att det kommer bli väldigt härligt. Kanske så blir det fler sådana här snygga bilder också. Man kan alltid hoppas.
Nu ska jag fortsätta läsa en 21 sidig metaanalys som sammanfattar vad man ska äta/undvika för att minska risken för cancer. Intressant men inget jättenytt, ät bra med frukt och grönt, fibrer och undvik socker, vitt mjöl, rött kött och alkohol så kommer man en bra bit på vägen. Sådär, flera års forskning komprimerat till en mening, that's how we do it på Sahlgrenska! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0