Närmare 30 än 20!



Japp, nu är man närmare 30 än 20. Känns riktigt bra faktiskt. Jag hade bestämt mig för att 25-års krisen skulle gå över i fredags när jag fyllde år och det gjorde den. Det är ju omöjligt att ha en 25-års kris när man är 26 liksom.  Bilden ovan är tagen för två och ett halvt år sedan på midsommar i Leksand. Vi tar några fler bilder därifrån...



Fina pappa

Jag skulle lägga in fler bilder men datorn vill inte det just nu så  det blir inget av med det. En annan gång!
Imorn börjar Filmfestivalen! Jag ska gå och se massa massa bra film!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggingen med det gåtfulla leendet är det min man......./ Ma

2011-01-27 @ 18:33:29
Postat av: Anonym

toppentjusiga bilder :D

2011-01-27 @ 22:28:18
URL: http://jillsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0