Morgonstund













Morgonplugg på vår underbara balkong.
Morgonen är min favorittid på dagen. Jag går upp kvart i sex, tar min kalldusch, yogar och mediterar, äter fruktsallad och tittar på So you think you cand dance och sen har man hela dagen kvar att göra annat på. Idag ska jag ta cykeln till Hisingen och äta lunch med Sara, en yogakompis. Mycket cyklande blir det. Och efter att ha kollat på hitta.se så har jag upptäckt att avstånden faktiskt är ganska så långa. Dig jag ska idag är det lite över en mil. Tur att jag har en bra cykel! Och muskulösa ben såklart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så´na gener så´na ben......./ Ma

2011-07-07 @ 00:03:41
Postat av: E M M E L L Y

Härliga bilder :)

2011-07-07 @ 00:10:02
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0