Små cyklar de far omkring..

Jag och Micke har köpt cyklar! Herrejösses vad det är roligt att cykla. Igår tog vi en tur upp till Mickes föräldrar i Härryda, 2,5 mil (Hem åkte vi bil..!). Det känns inte så farligt i benen idag men rumpan däremot... Så idag blev det bara en kort tur till jobbet och hemköp. Jag skulle hämta upp ett paket och trodde att det var boken jag beställde förra veckan. Men icke. Det var dessa:



För ett par veckor sedan påträffade jag en nöt med skal på när jag satte tänderna i en av deras bars. Så efter ett vänligt mejl där jag berättade att det inte var så trevligt fick jag alltså lite kompensation. Nam nam.


Kommentarer
Postat av: Cia

Kan du hålla dig tills på söndag kväll så kan vi mumsa på dem tillsammans.................

/ Ma

2011-06-13 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0