Det går utför med bloggen...



Jag tog den här bilden i måndags för att jag skulle visa vilken fin färg mina träningsbyxor har. Men så fick jag en identitetskris för jag är ju inte en sån där som lägger upp bilder på kläder på min blogg och jag vill absolut inte uppmuntra till konsumtion. Men nu lägger jag upp den ändå. Så njut. Och se vilken fin färg det är. Men köp inte ett par. Jag tänker inte ens berätta vilket märke det är. Ha!
Tur att bilden är så suddig så man knappt ser. Jag gick på Body Pump sen. Känner mig alltid så galet stark efter de passen. Jag är inte galet stark. Men men, vi kan ju låtsas.

På bilden ser man också hur fint det är att vi har kylskåpet i hallen. Väldigt fint. Alla borde ha det så.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina var ordet!

För övrigt bra gjort att ta en så suddig bild med en så bra kamera ;)

2011-03-05 @ 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0