Hmm

Idag är det tenta och jag insåg igår att det kanske hade varit en bra idé att plugga till den. Men det var ju lite sent påkommet. Jag har bra övergripande koll, men när det kommer till detaljerna... Not so much. Så det är bara att hålla tummarna för frågor som överensstämmer med mina kunskaper. Det har ju gått förut. Och en omtenta har ju ingen dött av vad jag vet.

Katterna är galna. GALNA. De är högt och lågt och överallt och gärna på diskbänken där de vet att de inte får vara. Igår tog de brödpåsen, bet upp den och började mumsa på brödet. Så är det med ungkatter antar jag. Och det gör inte så mycket för däremellan är de ju underbara.

Här skulle det gärna ha varit en bild av något slag, men jag orkar inte lägga upp någon. Ska ta tag i sista minuten pluggandet. Det är inte att förakta faktiskt. By the way, det är snö ute. Inte okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0