Skit också.

Satt och skrev rapport när jag plötsligt märkte att tre sidor var borta. Fan. fan fan fan. Jaja, det är inget att göra. Och det var inte världens viktigaste sidor men ändå. Jag var lite för trött eftersom jag började jobbet klockan sju(alltså sex) imorse, och fick gå upp klockan sex(alltså fem). Så jag blev lite ledsen och bestämde mig för att det var ett tecken på att jag inte borde skriva mer idag.

Men här kommer lite bilder att muntra upp sig med.




Världens minsta avokadokärna.




Världens godaste söndagsfika. Mickes underbara varma kladdkaka och vaniljglass.







Albin fastnade i handtaget på en papperskasse, det så Väldigt roligt ut.




Ocg så låg han och sov i en lite lustig ställning... Fantastiskt söt katt det där...!





Snuttiplutt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hälsa Micke att vi önskar oss så´na kladdbakelser i påsk......./Ma

2011-03-28 @ 20:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0