Renoveringen...

Herregud vad det tar tid att renovera. Idag har vi sprungit i affärer hela dagen känns det som.

På denna:




ska det ligga en bänkskiva. Nämligen den här:






Micke tror inte att jag kan hantera en bänkskiva i riktigt trä, så det fick bli laminat...!


Så har vi tittat på tapeter också och fått låna hem några pärmar.



Detta är Mickes favorit. Den är grön och något varmare i färgen än vad som syns på bilden. Här är en närmare bild:



Personligen så gillar jag blommor. Micke är inte så förtjust i blommor. Men men, min övertalningsförmåga har lyckats förut. Här är en av mina favoriter:



Eller så kanske vi gör som vanligt och tar en vit tapet med lite mönster i som har en annan vit nyans. Den som lever får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0