En härlig helg i Köpenhamn

V har haft en underbar helg i Köpenhamn. Det var första gången jag var där och jag är mycket imponerad av staden. Härligt härligt. Och extra härligt att vi har och hälsade på Mickes trevliga släktingar och fick guidning i stan av en äkta köpenhamnare.
Vi fikade och gick långa promenader runt stan och i parker och tittade på hägrar och elefanter.
Njöt av den fina utsikten fran balkongen.
Och fikade lite mer...
Nu är vi hemma igen. Jag och Johanna kämpar på med uppsatsen och igår var vi och hade lite terapi inför min vaccination som måste ske inom några månader, jag följde med när Johanna var och lämnade blod. Jag tittade inte när de stack in nålen men jag var med och tittade sen när blodet flöt ut. Johanna sa att det inte var läskigt. Jag tror att Johanna ljuger.
Modig är hon i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla behöver vi en modig kompis....snart törs du också.

Puss / Ma

2012-04-24 @ 21:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0