Sushi!

Gottgottigottgott.
En ny vecka imorgon. Jag har alltid gillat måndagar. Måndagar och hösten. Jag tror att det hänger ihop med att jag gillar rutiner. Jämn dygmsrytm över hela veckan, då är Elin glad och nöjd. Men på den senaste tiden har jag faktiskt varit lite galen och varit uppe till elva lite nu och då. Ibland så måste man kolla om man gör saker bara för att man tror att det är bra eller om det faktiskt är det.
På onsdag har vi tenta och sen ska jag typ vara ledig i fem veckor. Jag ska ju jobba och plugga på halvtid, men det känns som att vara ledig. Kanske också för att alternativet var att göra praktik, och då hade det verkligen varit fullt upp. Nu hinner jag nog till och med åka till Falun en sväng. Myspys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska Micke verkligen äta en så stor LARV ?

och vad blir det av den när den utvecklats ? / Ma

2012-02-21 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0