En ledig dag

Jag skar mig i fingret. Gick och plingade på hos grannen som läser på läkare, han var inte hemma men det var ett par i lägenheten som var där och hälsade på så de plåstrade om mig. Det är så himla trevligt med snälla människor.
När jag tog den här bilden upptäckte jag att jag visst hade skurit mig i tummen också.. men det var inte så djupt. Det i lillfingret vad djuuuupt. Jag blir alltid så rädd när jag skär mig. Men så här en stund efteråt så känner jag mig mest bara cool.
När jag hade fått plåster så åt jag och Micke frukost. Och då spillde jag ut min tekopp i mitt knä. Jag tar dessa två händelser som ett tecken på att jag borde ta ledigt idag. Så jag gör det. Nu ska vi åka in till stan och fika. Lite också för att fira att jag klarade tentan som jag skrev över julen. Med god marginal till och med. Micke tycker att jag är dum som oroar mig varje gång när jag aldrig har blivit underkänd. Det är nästan så jag håller med honom...
Hur kan man låta bli att hålla med någon som ser så smart ut..? Han satt och spelade Små lätta moln. Det gör nästan bilden ännu roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0