Magiskt

Yogalärare!
I helgen hade vi avslut på yogalärarutbildningen och jag har fått ett diplom som berättar att Elin Millén has successfully completed Level 1 International Teacher in Kundaliniyoga and Meditation. Härligt. Och det var en helt magisk helg!
Frukostsoppan, selleri, potatis, lök och sjukt mycket kryddor och så mycket chili att man måste skiva i bananen för att kunna äta den. Jag i alla fall, känslig som jag är... Men redan andra dagen hade jag vant mig och tyckte att den var riktigt god!
Maten lagade vi tillsammans.
Tack för den här tiden! Det har varit en underbar utbildning och jag är så tacksam att jag fick möjlighet att gå den. Jag har lärt mig otroligt mycket om mig själv under dessa två år och träffat så många härliga och intressanta människor. Obeskrivligt.
Sen har jag min kandidat i folkhälsa också. Det gick bra med uppsatsen och vi blev godkända och det är skönt. Men planen är ju att läsa vidare till hösten så jag känner mig inte så "färdig" med den biten.
Nu är det sommar och jag fortsätter mitt fantastiskt roliga arbete på universitetet och ser fram emot vigsel och två veckor i Skottland med världens bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0