Brum brum

Iband så blir jag lite trött på staden och tänker att det vore så hilma bra att bo på landet. Då kan man odla morötter och gå i skogen och slippa höra E6:an Hela Tiden. Men det finns faktiskt en hel del fördelar med stan. Till exempel att det går bussar jämt. Det är så himla lätt att ta sig. Då kommer jag ihåg när jag bodde i Hosjö och när jag skulle åka in till stan och träna på helgen så tog resan fram och tillbaka typ tre gånger så lång tid som tränandet, och om man missade en buss så kunde man få vänta en timme(!). Galet.
Det finns för och nackdelar med allt. Men livet blir onekligen trevligare om man fokuserar med de fördelar som finns där man befinner sig just nu. Så nu är jag glad för bussarna och morötterna från Maxi är ju inte så himla illa.
Micke har rakat sig. Efter att han haft hår i ansiktet i två år så måste jag erkänna att jag fick en smärre chock. Men nu börjar jag vänja mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0