Frisk igen!

Jag har varit sjuk, förkyld, i ett par veckor. Man känner sig alltid så himla frisk efteråt tycker jag, lite som att man skulle kunna klara vad som helst. Det bästa med att vara sjuk är när man blir frisk och den bästa stunden är morgonen som man vaknar utan febervärk i kroppen. Härligt. Och nu hoppas jag att jag håller mig frisk ett tag för det är underbart vårväder och jag har mycket kul att göra. Vi har samlat in största delen av materialet till C-uppsaten och så smått börjat skriva och det känns härligt med en vår med så mycket arbetstid som jag själv kan bestämma över. Är det sol så kan jag njuta på dagen och skriva på kvällen.

Var upp till Falun en sväng trots sjukdom. Gullhunden..
Idag är det gubbar som fixar med rören i vår lägenhet så jag har flytt fältet och sitter på Pedagogen och pluggar. Skönt med lite miljöombyte. Om några timmar så kommer Micke in till stan för en lunch. Och kanske en fika.. Det brukar bli en sådan om Micke för bestämma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0