Utslängd ur mitt eget hem!

Även denna dag är jag förpassad till att utföra mina sysslor utanför hemmet. Men idag är sista dagen som rörkillarna invaderar, sedan är det klart. Och egentligen är det ganska bra att de kom, annars hade jag inte gått upp förrän framåt åtta. Nu har jag varit uppe sedan sex, sitter på skolan och pluggar och har fått massa gjort.
Och på tal om att få saker gjorda så har jag och Johanna blivit klara med intervjuerna till C-uppsatsen. Lägligt eftersom kursen börjar idag. Vi har åkt runt i hela regionen och intervjuat folkhälsosamornare. Väldigt roligt och intressant har det varit.
Ibland har det varit lite väntetid mellan intevjuerna, då har vi passat på att fika lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0