Färdiga!

Idag lämnade vi in uppsatsen. Men en hel dag till godo. Jag firar med att färdigställa min lampskärm som jag påbörjade för någon månad sedan. Tyvärr så tog dukarna slut men nu har vi införskaffat fler och jag kunde således avsluta det jag påbörjat.

Svårare än man kan tro att få den att bli någorlunda jämn... Men nu är jag ganska nöjd. Det är svårt att få en riktigt klar uppfattning innan den torkat så att man kan avlägsna pilatesbollen.
Sommaren har kommit, underbara häliga sommaren. Det har också firats. Jag tycker om att fira...
Jag åt lunch på härliga En Deli i Haga igår. Det är mitt favvoställe i Göteborg. Underbar vegetarisk mat. Och så fick jag sällskap av en äldre herre som hade det som sitt stammisställe. Vi diskuterade livslängd och hur det är fördelaktigt att förhålla sig både kritisk och pragmatiskt till livet.
Senare åt jag en ordentlig fruktsallad för att ladda inför dubbelpasset på kvällen, pump och comat. God var fruktsalladen och jobbig var träningen. Som det ska vara.
Livet är härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0