Uppe i onödan

Uppe med tuppen för att göra min morgonyoga. Halv sex ringde klockan. Dagen i-landsproblem är dock att jag inte kan yoga, för jag kan inte andas genom näsan. Man måste andas om man ska yoga. Man måste också kunna andas om man ska gå och lägga sig och sova en timme till. Så det blev inget av dessa allternativ utan istället blev det en väldigt lång frukost. Och ett blogginlägg. Efter lite mer än en veckas nästäppa, som initialt ackompanjerades av feber och allmän trötthet, så har jag nu förbrukat alla mina nässpraysdagar. Men täppan är kvar. Attsingen. 
Men man ska inte hänga läpp så jag andas genom munnen och försöker att hålla humöret uppe. Höll på att kvävas ett par gånger av frukostyogurten men det är sånt som händer. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0