Den lever!

 
Jag lever och bloggen, tja, den har legat i koma men kanhända kommer den att vaknar igen. Det hände någonting med layouten på sidan och i alla fall på min dator så hamnar texten till höger liksom över bilderna. Mindre snyggt. Och då tappade jag lusten totalt för jag är fruktansvärt dålig på att fixa sånt. Jag kan väl spontant tycka att blogg.se borde inse att ingen människa vill ha texten över bilderna, men tydligen inte. De tycker att man ska ge dem pengar så att man kan få ett fint tema på sin sida. Jag tycker att de ska vara snälla. Får se var det slutar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Trägen vinner

Sannerligen, du ger mig hopp! Nu kommer det att ta ytterligare ett år innan jag ger upp :) /Johanna

2013-01-26 @ 18:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0